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Fortgeschrittener ![]() Name: Tom Geschlecht: ![]() Fahrzeug: Civic eg4 , civic eg6 , Crx ED9 , civic EJ9 Anmeldedatum: 04.10.2009 Beiträge: 183 Wohnort: Lahr | zitieren Hi Da ich mein projekt aufgabe habe ich diverse sachen Bei fragen WhatsApp / Anrufen 01575-5796207 Hondata S300 v2 P28 ECU Paket im Mai 2014 gekauft hier im Forum von Raccoon für 695€ 800 cc einspritzdüsen von Bosch im Mai 390 € noch verpackt die Sportkupplung so wie missing link , walbro 255 benzinpumpe auch im mai neu geholt big brake (5x114,3)vom ITR mit S2000 Scheiben vorne und hinten normal ITR +bremskraftverstärker vom ITR + bremskraftverteiler auch ITR +stahlflex bremsleitungen und natürlich Handbremsseil 1200€ D16Z9 swap (139Tkm) + Dichtungsatz + ZR+Wapu 650€ Keskin KT7 9x17 Zoll 5x114,3 mit Neuen 225/35 R17 86Y (ZR) FALKEN FK-452 XL 750€ Magnaflow 6" geflammt sehr selten im mai gekauft bei streetstylez für 389€ da aber schon benutzt für 250€ ZFR für EJ1/2 90 € Flügeltür schaniere mit nummer zum eintragen 120€ shogun spoiler der mir winkel Verstellung leider keine mehr 150€ shogun spoiler nachbau 75€ [color=red]VERKAUFT Scheinwerfer mit E-Prüfzeichen 100€ diverse Front und Heckschürzen bilder kommen noch 2X FK halbschalensitze mit Massage , sitzheizung und Sparco Sitzkonsole ( in dem Fahrer Sitzt war mal ein TFT eingebaut dadurch hinten ein loch) 275€ HKS Turbo Timer (NEU) 75€ missing link (NEU) 35€+vers. kupplung (NEU) 120€+vers. VERKAUFT 800cc einspri.(NEU) 300€ +vers. walbro 255 benzinpumpe(NEU) 85€+ vers. VERKAUFT S300 V2 P28 ECU Paket(war 1 Monat verbaut) 560€ + vers. VERKAUFT Turbo kit(NEU)700 € +vers. D16 Turbo kit habe es im Mai 2014 aus den USA geholt NP1100€ +zoll+vers. 1000€ Hier die Daten des Händlers : Der wasserkühler ist nicht dabei da er defekt war ![]() die Anlage war schon verbaut, hat aber was klar sein dürfte keine nummer oder so ! aber Hört sich geil an T04E Turbo Charger: Capable of Boosting Horse Power Up To 300+ BHP High Quality material, Cast Housing with Durable Steel 4 Bolt Exhaust Flange Standard T3 5 Bolt Downpipe Flange Pattern Intake Inlet & outlet: 3" & 2" Compressor: Trim: 55 A/R: .5 Inducer: 50.5 Exducer: 76 Turbine: Trim: 73 A/R: .63 Inducer: 65.5 Exducer: 55.9 Honda D-Series Ram Horn Turbo Manifold: Made of High Quality T304 Stainless Steel Material TIG Welded CNC Machine Flange T3 Based Turbo Flange Equal length runners 35mm-38mm Wastegate Flange positing equidistant at a common collector Metal gasket and bolts included Intercooler: Hight performance turbo racing designe Made of T-6061 aluminum durable material Help reduce engine inlet temperature Allow more HP at the same boost level & even more power at the higher boost level Full Size: 27.5" X 5.5" X 2.5" Core Size: 22" X 5.5" X 2.5" Intercooler Piping: High quality made of T-6061 aluminum light weight design Silicone hoses included Bolt-on design, modification needed for different engine setup Downpipe: Made of high grade stainless steel material TIG welded CNC machine flange 2.25" Inlet 2.5" Piping Dia. Direct bolt-on design, may require minor modification bends Catback Exhaust: Made of high quality T-304 stainless steel. Dyno proven increase low end torque and horse power Smooth and deep tone sound 4.5" muffler exhaust tip. Dual Core Aluminum Radiator: High quality T-6061 fully aluminum construction Stronger & higher capacity for coolant than stock unit Improve cooling 35~45% temp. Overall Size: 14.5" x 16.5" x 2" Core Size: 14.25" x 13.75" x 2" Inlet/Outlet: 1.25" Properly or replacement sealed radiator cap included 38mm Wastegate: High strength cast steel body with steel head Comes with 8 psi spring installed Protect the turbo system from over boosting Complete install kit included Type-S Blow Off Valve: CNC machined billet aluminum material Adjustable: Hold up to 30 PSI boost Letting pressure surges vent when shifting and/or reducing throttle to protect the turbo Performance design produces a powerful and aggressive sound Quality design will not leak under high boost conditions Complete install kit included Boost Controller: CNC machined aluminum body Can be setup to adjust boost PSI on the fly Can be adjusted for any PSI level desired Control your boost with a precise click Complete install kit included Fuel Pressure Regulator: CNC machined light wight Adjustable fuel pressure regulator with 1:1 ratio Fuel pressure regulator can deliever high performance, with long life and high reliable operation Adjustable from (10-15) psi to maximum fuel pump capacity Complete install kit included Turbo Oil Feed Line: CNC machined stainless steel braiding to resist heat 36" feed line, 1/8 NPT Made by high strength steel with aluminum material Strong "T" fitting to hook up to block Complete install kit included Cooling Fan: Fan can be used to cool: A/C condenser, oil or transmission cooler, mounting on an intercooler to prevent heat soak, or cooling a radiator Slim design provides excellent engine bay clearance Includes the mounting tabs for a easy zip tie install Creates additional cooling Maximum Fan CFM: 1570cfm Fan Diameter (in): 10.100 in. Height (in): 11.250 in. Width (in): 10.650 in. Thickness (in): 2.500 in. Number of Blades: 10 blades Maximum Fan RPM: 2150 rpm Blade Material: Plastic Blade Color: Black Shroud Material: Plastic Shroud Color: Black Amp Draw: 11.55 amps This is a reversible fan that can be used as a pusher or a puller Oil Cooler Kit: Made of high quality polished finish aluminum. High Performance Better Cooling Powder coated for durability and oxidation protection Useable to cool engine oil, transmission, or rear-differentials. Oil Drain Line: Made of high quality CNC steel & aluminum Durable design, and improve turbo performance by draining excessive oil, and can recycle oil back to the turbo. 10AN Fittings, 17" Length Oil Filter Relocation Kit: Made out of high quality aluminum with CNC laser cut Oil Filter relocation for easy access, a must for hard-get oil filter. 3/4”-16 (An- ![]() Oil Catch Tank: Tig Welded Aluminum Tank 750 ml Capacity Ensure Better Mileage and Better Performance Catch Oil and Slude to Save the Life of the Engine Voltage Stabilizer: Improve fuel effciency Better throttle response Improve igniton flow Strengthen starting power Longer battery life time Improve audio quality Turbo Timer: Mini Size, Fully Automatic. 10 Sec/Setting unit. Memorize and Correct Warm Up Time Automatically. Ensures a proper cool down for your turbocharged car every time Includes pigtail wiring and extra wiring for ease of installation Important to prevent premature turbo wear and failure Mounted inside the vehicle for on the fly adjustments Precisely calculates the cool down period for the motor Increases turbocharger's operating lifespan Failure to reduce the temperature of the turbo could result in "coking" of oil inside the turbo Coking is the baking of oil, turning it into a grimy substance Radiator Hose Sleeving Kit: Stainless braiding makes rubber radiator hoses up to 5x stronger Makes engine bay look of show car quality Strong construction provides years of reliability Anodized ends for the authentic race like finish 10 Meters Heat Wrap: Heat powers the turbochargers turbine inlet. Keep the heat inside the exhaust pipes Heat kills the turbochargers compressor inlet. Keep the heat out of the cold piping. Control additional engine bay heat and prevent overheating. Keep intercooled air cooled. 5" Tachometer Works with 4, 6, or 8 cylinder engines Measures RPM up to 11K 7 Color illumination to best match your interior lights Includes programmable shift light 5” body diameter Gauges: Include: Oil Pressure, Turbo Boost, Air/Fuel Ratio A Design of Smoke TINT lens Red LED illuminated needles LED super white display Complete install kit included Installation: Please consult a professional installer with specific questions putting this kit to your vehicle. No installation instruction included, we can only help with general questions and item information. Suitable turbocharger downpipe will be needed to complete this kit. Application: 92-00 Honda Civic 2/4 door D-Series Engine SOHC 99-00 Honda Civic Si with D Engine swap ![]() ![]() Handy 923.jpg - [Bild vergrößern] |
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General ![]() Geschlecht: ![]() Fahrzeug: EG5 for track, Vw T4 daily Anmeldedatum: 15.03.2010 Beiträge: 3114 Wohnort: Kleve | zitieren Preis? Mehr Bilder? |
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Fortgeschrittener ![]() Name: Tom Geschlecht: ![]() Fahrzeug: Civic eg4 , civic eg6 , Crx ED9 , civic EJ9 Anmeldedatum: 04.10.2009 Beiträge: 183 Wohnort: Lahr | zitieren kommt heute nachmittag Verfasst am: 06.07.2014, 14:06 zitieren so nun die Bilder ![]() ![]() handy12 062.jpg - [Bild vergrößern] ![]() ![]() handy12 057.jpg - [Bild vergrößern] ![]() ![]() handy12 047.jpg - [Bild vergrößern] Verfasst am: 06.07.2014, 14:10 zitieren bilder ![]() ![]() handy12 037.jpg - [Bild vergrößern] ![]() ![]() handy12 039.jpg - [Bild vergrößern] ![]() ![]() handy12 061.jpg - [Bild vergrößern] Verfasst am: 06.07.2014, 14:14 zitieren bilder ![]() ![]() handy12 036.jpg - [Bild vergrößern] ![]() ![]() handy12 056.jpg - [Bild vergrößern] ![]() ![]() handy12 040.jpg - [Bild vergrößern] Verfasst am: 13.07.2014, 11:25 zitieren up Verfasst am: 13.07.2014, 13:13 zitieren Jetzt in Ebay |
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Veteran ![]() Name: Andi Geschlecht: ![]() Fahrzeug: EG d16z6 Anmeldedatum: 16.12.2010 Beiträge: 883 Wohnort: Mauer | zitieren |
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Fortgeschrittener ![]() Name: Tom Geschlecht: ![]() Fahrzeug: Civic eg4 , civic eg6 , Crx ED9 , civic EJ9 Anmeldedatum: 04.10.2009 Beiträge: 183 Wohnort: Lahr | zitieren Der Turbo Kit aber steht ja drin kann auch alles zusammen für 1500€ alles bis auf ITR Bremsanlage und HKS Turbo Timer 2x bearbeitet |
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Gast | zitieren Mach mit!Wenn Dir die Beiträge zum Thread "Wegen projektaufgabe turbo kit für d16 , Hondata S300v2 P28 , 800cc ....." gefallen haben oder Du noch Fragen hast oder Ergänzungen machen möchtest, solltest Du Dich gleich bei uns anmelden:Registrierte Mitglieder genießen die folgenden Vorteile: ✔ kostenlose Mitgliedschaft ✔ keine Werbung ✔ direkter Austausch mit Gleichgesinnten ✔ neue Fragen stellen oder Diskussionen starten ✔ schnelle Hilfe bei Problemen ✔ Bilder und Videos hochladen ✔ und vieles mehr... |
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soo .. mal zur erinnerung an den ersten umbau ..
[URL=http://img183.imageshack.us/my.php?image=p010023yo8.jpg]... Seite 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 [Civic 96-00]von DanCare_EJ9 | 88 3.759 | 10.11.2008, 15:27 ![]() DanCare_EJ9 | |
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![]() Technische Daten:
Fahrzeug: Honda Civic Eg4
Baujahr: 1994
Motor: 1.5i - 90PS
5-Gang Schaltgetriebe
1. Motor (D15B2):
Burstflow 4-2-1 Fächerkrümmer
Kat-Ersatzrohr
Remus Wild Mittelschalldämpfer
Remus Wild Endschalldämpfer
Ölfilter- Adapterplatte
Öl-... Seite 2, 3, 4, ... 21, 22, 23 [Civic 92-95]von Civic_EG4 | 225 14.839 | 06.10.2014, 19:27 ![]() Bounty | |
Hondata Hallo
Wollte mal fragen ob man mit dem hondata s300 v3 und der hondata handy app 2 unterschiedliche maps fahren kann?
Mfg... [Turbo]von ed6power2 | 5 254 | 18.03.2024, 17:52 ![]() ed6power2 |